Антикорозійний захист заставу цілісності кузова автомобіля
У всі часи, в незалежності від пори року, найлютішим ворогом автомобілів була корозія, яка, незважаючи на всі спроби і намагання автомобілістів рано чи пізно з'являється, і перетворює колись красиві автомобілі в «іржаві корита». Як крути, але корозія заліза - дійсно серйозна проблема, що не зупинивши вчасно яку, ви можете назавжди втратити свого сталевого коня.
Антикорозійний захист
Тріщини, повільно переростають у вогнища корозії, через деякий час перетворюються на дірки на автомобільному кузові, днище і т. д. Найменше пошкодження або подряпина здатне стати причиною виникнення вогнища корозії збільшується в геометричній прогресії, враховуючи всю складність ситуації і боротьби з цим явищем був придуманий спосіб, що припускає знищення корозії на ранній стадії її виникнення, так би мовити «в зародку».
Існує три основні методи боротьби з корозією: пасивний, що перетворює і активний.
Пасивний - передбачає антикорозійний захист у вигляді всіляких мастик, які служать в якості захисту днища автомобіля від попадання вологи. Відмінність захисної мастики від лакофарбових засобів полягає в тому, що вона виготовляється на основі бітумів, смол або каучуків, із застосуванням масел, волокон і графіту. Багато автомобілістів наносять шар захисної мастики на заводське покриття автомобіля, тим самим збільшуючи міцність і стійкість захисту, два шари дуже добре і органічно доповнюють один одного.
Перетворюючий тип антикорозійного покриття заснований за принципом просочування вогнищ корозії за допомогою спеціального складу на основі лаку. Таким чином, антикорозійна обробка кузова немов «зв'язує» іржу, не дозволяючи їй прогресувати, утворюючи щось на подобі фарби.
Активний спосіб антикорозійного захисту базується на освіті шару, стійкого до процесів корозії, який складається зі спеціальних захисних речовин.
Підсумовуючи вищесказане ...
Пасивний спосіб захисту заснований на ізоляції металевих поверхонь від впливу навколишнього середовища і вологи. Перетворюючий - полягає в перетворенні окислившегося металу в свого роду, шар «грунтовки», яка власне і перешкоджає проникненню вологи, повітря, солей і інших шкідливих для металу речей.
Товстий шар мастики необхідний для захисту днища автомобіля від дрібних каменів, які не тільки ушкоджують покриття кузова, але і створюють якийсь шум, який супроводжує кожен удар. Недолік цього способу в тому, що дана антикорозійна захист не здатна захистити від пошкодження щілини і порожнечі днища, тому їх необхідно обробляти за допомогою спеціального антикорозійного складу. Непогано із захистом щілин і днища справляються такі засоби: «Автоантікор епоксидний для днища», «Бітумна антикорозійна мастика», «резінобітумний Автоантікор для днища», «сланцеві автомобільної мастикою МСА-2».
Сучасні діплазольние покриття також відносяться до класу мастик, які виготовлені на бітумної або епоксидної засадах. Дана антикорозійна обробка кузова передбачає серйозну підготовку оброблюваної поверхні, усе ретельно зачищається до самого металу, після чого наноситься грунтовка «Автогрунтом цінконаполненних» або ГФ-201, ГФ-200. І тільки після наноситься антикорозійний захист - грунтування в перехлест, з використанням безпосередньо самої мастики.
Пасивна захист буде марною у випадку, якщо вона буде нанесена на шар бруду, таке порушення правил застосування антикорозійного покриття не просто не забезпечить очікуваного ефекту, але і швидше за все, послужить причиною роз'їдання металу і виступить як вогнища корозії. Крім усього іншого, «пасивна» мастика повинна періодично замінюватись, а ділянки, на яких є корозія заліза, повинні обов'язково оброблятися новим шаром захисного покриття.
Найбільш ефективним засобом захисту, і абсолютним лідером серед антикорозійних мастик є - «Мовіль», у складі якого міститься дуже потужний інгібітор корозії, який максимально ефективно пригнічує навіть найменший прояв іржі. Антикорозійний захист «Мовіля» ідеально захищає металеву поверхню кузова, повністю ізолюючи вплив зовнішнього середовища, а спеціальні добавки, наявні в його складі, мають також влаговитесняющимі властивості.
З'ясувалося, «Мовіль» нормально контактує з мастиками, які базуються на природній основі, в той час як при взаємодії з синтетичними мастиками нового покоління, спостерігається поява ерозії і шарування. Крім того, відомо, що «Мовіль» нещадний до гумовим елементам автомобіля, наприклад, шинам або гальмівним шлангах, при попаданні антикор здатний їх руйнувати.
У разі виявлення початку процесу корозії на днище, а також внутрішніх порожнинах кузова - антикорозійна обробка кузова просто необхідна, її слід провести без зволікань, із застосуванням спеціальних перетворювачів іржі. Ці засоби створені на основі ортофосфорної кислоти, яка, як ви знаєте, має прекрасні чистячі здібності і можливість перетворювати іржу в стабільний грунт. Після перетворення, що вийшов грунт можна спокійно покривати мастикою, або піддавати фарбуванню, не піддаючи додатковій підготовці і не переживаючи за наслідки. Є правда одне але, перш ніж зайнятися антикорозійним покриттям, необхідно видалити залишки препарату, які не вступили в реакцію з пошкодженим корозією ділянкою.
Є серед антикором і ті, які призначені для захисту хромованих поверхонь, у яких завдання більш складна, крім цілісності вони зобов'язані ще й зберегти блискучий зовнішній вигляд. Як правило, для таких цілей застосовують лак «Антикор», здатний утворювати блискучу тонку плівку на поверхні хромованих деталей. Перед початком обробки цим засобом захисту необхідно провести серйозну очищення поверхонь із застосуванням миючих засобів і м'якої дрантя.