Діагностика несправності рульового управління ваз 2106.

16.05.2014 03:13

Розберемо найпоширеніші проблеми, які можуть виникнути в рульовому керуванні автомобіля ваз 2106 і інших моделях з серії класика. Так само розглянемо причини, які можуть призвести або вже призвели до подібного роду поломок. І так приступимо.

Рульове управління.

1. Для повертання керма потрібне велике зусилля.

Перевірте наявність мастила в кульових шарнірах рульових тяг. При необхідності прошприцюйте шарніри. Перевірте кути розвалу сходження коліс. Перевірку та регулювання рекомендується проводити в спеціалізованих майстернях. Сильний знос кульових шарнірів рульових тяг. Потрібна заміна на нові. Так само можливо відбулася деформація рульових тяг. Причиною цьому може послужити наприклад випадковий наїзд на бордюр тротуару і т.д. Якщо ви проводили ремонтні роботи з рульовою колонкою, то при подальшій її встановлення назад на автомобіль була не дотримана співвісність валу рульового механізму з валом черв'яка. Для усунення цієї проблеми необхідно послабити болти кріплення рульової колонки і провертаючи рульове колесо в обидві сторони, рульова колонка сама займе своє рідне місце. Перевірте і при необхідності долийте масло в рульовий механізм. У разі якщо рульова вже старенька і звичайне трансмісійне масло швидко витрачається або підтікає, так само допускається використання мастила ЛИТОЛ-24, який просто зашприцьовуют у внутрішню порожнину колонки. Занадто сильно затягнута гайка осі маятникового важеля.

2. Відбувається витік масла з картера рульового механізму.

Вийшов з ладу сальник валу сошки або рульового черв'яка. Ослабла затягування болтів кріплення кришки рульового механізму. Вихід з ладу ущільнювальних прокладок. <.p>

3. З'явилися стуки в рульовому управлінні.

Перевірте регулювання підшипників маточин передніх коліс, цілком можливо що зазор занадто великий. Перевірте якість затягування гайок шарнірів рульових тяг, можливо їх ослаблення послужило причиною появи стуків в рульовому управлінні. Перевірте затяжку регулювальної гайки осі маятникового важеля. Знос кульових шарнірів рульових тяг. Перевірте якість затягування болтів кріплення рульової колонки до лонжерона кузова. Так само перевірте затягування болтів кріплення маятникового важеля. Цілком можливо, що ослабли гайки кріплення поворотних важелів, перевірте і підтягніть їх при необхідності.

На цьому огляд поширених несправностей рульового механізму автомобіля ВАЗ 2106 завершено. Звичайно це далеко не повний список, але всі інші поломки впринципі ідентичні і причини їх виникнення мають те ж коріння, що і розглянуті вище.